2011. május 26., csütörtök

Fiatalos kismama ruhacsomag - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Szeretném eladni pár ruhámat, amiket terhességem alatt hordtam. A ruhák nem kifejezetten kismama ruhák, viszont terhességem utolsó hónapjaiban is belefért a pocakom kényelmesen.  
36-os(s) méretről kezdtem a terhességet.
Az egyik felső egy fehér csőtopp, m-es méretű kövekkel kirakva, a New Yorker-ben vettem. Nagyon szép állapotban van.
Van még egy csőtopp, ez fekete, kissé használtabb, szintén New Yorker-es, ebből a cimke ki van vágva, de ez is m-es méret lehet. A képen egy kicsit fakónak tűnik.
A harmadik egy kék színű tunika. Ez egy kicsit bolyhos a sok mosástól, m-es, New Yorker-es.
A negyedik egy élénk piros térdnadrág, ez kb. 1-szer volt rajtam, de nagyon kényelmes, mert volt egy ugyanilyen fekete is, azt viszont szétnyúztam. A dereka lehajtható akár, a combjánál lezser, és a térd részénél passzos.



Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-30 15:00
. Fiatalos kismama ruhacsomag - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése